lørdag den 25. juni 2011

Cupcakes

Det er ikke så længe siden jeg faldt pladask for cupcakes, og efter erhvervelsen af min Hummingbird bagebog har jeg virkelig fået blod på tanden. Men det går ikke at bage hjemme hele tiden, for vi kan ikke spise det, og med en lille fryser fylder det hurtigt op. Derfor tilbød jeg venner og familie at komme forbi og bage til deres fest, og det var der heldigvis en af mine kollegaer som syntes var en god idé i forbindelse med hendes datters studenterbesøg.

Her er hvad, der blev produceret. Beklager den dårlige præsentation, men de skulle fragtes fra køkkenet og hjem, så det blev lidt praktisk - og da kagerne blev bagt indimellem jeg var på arbejde og havde udstillingsbesøg og møder - inden jeg skulle til Sankt Hans - blev det lidt hektisk, og der blev ikke kræset så meget om det gode billede, men mon ikke man kan se gennem fingre med det...

Forberedelser til Strawberry Daquiri Cupcakes

 Oreo Cupcakes

 Mojito Cupcakes

 Strawberry Daquiri Cupcakes

 Red Velvet Cupcakes

 Espresso Cupcakes

Chokolade cupcakes

Efterfølgende fik jeg en sød sms fra min kollega, som kun kunne melde positivt tilbage, så det var jeg rigtig glad for at høre. Hun havde endda sendt nogle samples videre til en Metro mand, som var på udkig efter cupcake bagere til deres 10 års jubilæum, hvor de skal have bagt 6.000 cupcakes. Det skal der nok en del folk til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar