onsdag den 20. juli 2011

Pakke til prinsessen

En aften gik jeg lidt for meget amok på etsy, og resultatet er nu kommet - og jeg er meget glad!!!!

Efter en del research, fandt jeg Little Monster Hugs, som jeg mener er den, der har den laveste fragt, hvilket alligevel betyder noget når det skal helt til Europa. Jeg fandt disse mini cupcake forme, som jeg synes er rigtig fine. De næste fester jeg skal bage til foretrækker de små cupcakes, så deres gæster kan smage mange forskellige slags, så derfor kun miniforme.

Der ud over en masse sprinkles. Mangefarvet fisk - og her ville jeg så have taget et billede af hver enkelt pose, men så blev jeg for doven.

Så her er de alle sammen - fra venstre mod højre: firkløver, sommerfugle, juletræer, køer, hjerter, kysselæber, grise, dinosaurer, snefnug og fisk. HURRA! Der er rigtigt mange, og de skal nok kunne vare et stykke tid. Nu skal jeg bare på jagt efter nogle glas til dem, så de ikke bliver mast.
Har lyst til at tage i byen nu, men jeg skal pakke, da jeg skal besøge mine forældre resten af ugen. JUBIII - ren forkælelse.

Og så er der kommet knapper, så jeg kan få brugt noget af alle mine stofrester. Har ikke prøvet det før, men det ser meget smart ud, og så kan man jo lave totalt matchende og unikke knapper. Jeg har købt dem hos coverbuttoncity til en meget rimelig pris.

Og nu går jeg og venter på den sidste pakke, som lige skal omkring en af vennerne i NY, da portoen var helt horribel. Så pakken med tips og farvegel bliver sendt til ham, og så sender han den videre. Det er da træls, at det skal være sådan, men men... Men Cooks dream er et eldorado for en kageelsker, og så er det billigt - hvis man skal have det sendt indenrigs i staterne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar