mandag den 3. oktober 2011

Asiatisk supermarked

Da prinsessen fik gæster i lørdags og ville lave asiatisk mad, besluttede hun sig for at tjekke en ny forretning ud, som hun tidligere er kørt forbi.


Foodland i Valby er et stort og velassorteret supermarked med varer fra Østasien. Der kommer friske grøntsager hver fredag eftermiddag, og der ud over er der alt, hvad hjertet kan begære, hvis man skal lave asiatisk mad. Prinsessen var i hvert fald god til tilfreds med at have fundet et alternativ til thaibutikken på Istedgade, som også er god.

3 kommentarer:

  1. ihh jeg ville elske at have sådan en butik hvor jeg bor! desværre er de ikke at finde her i nordsjælland :(

    SvarSlet
  2. He he, har lige spottet din blog og sikken humor, skønne forårsruller og andre gode fif.
    Jeg tilmelder mig straks som fast undersårt.

    Stine:))

    SvarSlet
  3. Marolle: så er der en god lejlighed til at komme til København oftere... Nogle fordele skal der vel være i hovedstaden ;-)

    Stine: Velkommen til. Håber jeg kan leve op til min nyeste undersåts forventninger!

    SvarSlet