torsdag den 27. oktober 2011

Strepsilprinsessen, der ville have lidt luft

Prinsessen har ligget syg hele ugen, og er efterhånden ved at være godt træt af at ligge i sofaen. Hun har været storforbruger af strepsiler, som har været hendes bedste ven i denne uge, og så er hun ganske træt af dårlige tv-programmer. Hun håber dog at influenzaen er ved at være på retur, drevet væk af førnævnte strepsiler og spandevis af te med ingefær, rom, hvidløg, chili og andre gode husmoderråd.

Hun har dog været lidt ude af sofaen, og det er blevet til et forklæde, som er en byttehandel med Lea, som har bloggen pif paf puf. Det er nu sendt afsted, da prinsessen mente, at hun havde godt af lidt frisk luft, selvom den var noget tåget.

Kortet, der er vedlagt pakken, er fra en række modefotos af unge funky japanere, som prinsessen finder masser af inspiration hos. Og til trods for at postkortene fra fresh fruit har nogle år på bagen, så har de unge stadig masser af street cred hos prinsessen.

6 kommentarer:

  1. Ihh hvor jeg glæder mig til at se det!!! :-) jeg skal nok skynde mig med din...

    Og rigtig god bedring!

    SvarSlet
  2. Håber du bliver glad for den. Og det haster ikke med din del!

    SvarSlet
  3. Lyder godt nok træls - så fortsat rigtig god bedring. Fedeste kort - virkeligt cool. Tak for tips og links

    SvarSlet
  4. Ja, det er ret træls, men jeg håber prinsessen er klar til at gå i gang i næste uge igen. God fornøjelse med kortene hvis du altså går hen og køber dem!

    SvarSlet
  5. Øv hvor træls. Jeg har også været på strepsilerne, men har dog ikke ligget syg. God bedring!

    SvarSlet
  6. Hej Camilla, kan godt se du har været snottet, og godt at høre du ikke blev sengeliggende. Prinsessen er nu endelig oppe igen og det er rigtigt rart. Det må være de gode tanker, der har hjulpet ;-)

    SvarSlet