mandag den 20. januar 2014

Israel - Tel Aviv

Sidste halve dag inden vi skulle hjem skiltes vi, da vi ville hver vores. Jeg startede i stofbutikkerne, men fandt desværre ikke noget. Herefter gik jeg ned mod stranden igen og gik nordpå. Da det gik lidt for langsomt fandt jeg en bycykel og så kom jeg noget hurtigere ud af strandpromenaden, der bare fortsætter i det uendelige.





Lufthavnen var en oplevelse i sig selv og en slags surrealistisk teater, men vi nåede igennem til tiden og kom godt og sikkert hjem.
Israel er bestemt et land jeg meget gerne vil vende tilbage til. Der er så mange spændende steder, hvor man føler man står lige midt i historien, så jeg kan bestemt anbefale en tur dertil - og husk at leje en bil!

I skrivende stund sidder jeg på Gran Canaria sammen med min kæreste og fejrer, at han sluttede 3. semester på maskinmesterskolen med et snit på 12. Der skal nok komme feriebilleder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar