torsdag den 27. februar 2014

Mielcke & Hurtigkarl








Jeg havde egentligt planlagt ikke at ville blogge om besøget på Mielcke & Hurtigkarl, som madklubben var på i lørdags, men så kom jeg til at tage billeder af nogle af retterne, og så kunne jeg jo lige så godt vise dem til jer.

Der er ikke en fast menu, så man ved ikke hvad man får at spise, men alt hvad vi fik smagte utroligt godt og vi var alle meget glade. Også selve restauranten var utrolig dejlig og behagelig og betjeningen ligeså. Så jeg kan helt klart anbefale at tage på et besøg hos Mielcke & Hurtigkarl!

4 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud. Hvad er det lyserøde? /Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vidt jeg husker var det rødbedeis/sorbet

      Slet
  2. Ej du kommer altså bare mange spænende steder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er alt for mange spændende steder i København ;-)

      Slet