lørdag den 26. april 2014

Sommersko og Koncerten

I torsdags var jeg i byen og blive luftet sammen med en kollega. Vi var blevet inviteret til premieren på forestillingen Koncerten af Det Olske Teater på Københavns Musikteater og besluttede at smutte på Café Sommersko for at spise lidt aftensmad.


Jeg er en af dem, der ikke kan finde ud af at vælge andet end burger når jeg er på café, men denne gang burde jeg have ladet være, for det var desværre ikke en særlig spændende oplevelse. Slatne fritter der stadig glinsede af olie og en halvkedelig burger var bestemt ikke de 139 kr værd, og når de så serverer drikkevarerne i beskidte glas og bliver letere fornærmet når man beder om et nyt, så kan jeg sagtens finde et andet sted at lægge mine penge - og så gå lidt længere til teatret. Øv, en træls oplevelse, men heldigvis var selskabet godt.


Heldigvis var Koncerten en noget bedre oplevelse. En række skuespillere har sat sig for at lære at spille et instrument og spille klassikere - og det går ikke så godt, men de prøver det bedste de har lært og det er både komisk og tragisk. Lidt for lang i midten men god underholdning. Forestillingen spiller frem til d. 5. maj.


Dog var den bedste oplevelse denne gave jeg fik af min kollega. Den glæder jeg mig til at udforske i køkkenet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar