lørdag den 24. maj 2014

Carlsberg


Hver dag jeg kører på arbejde, kører jeg forbi Carlsberggrunden, der er i fuld gang med at blive bygget om til en ny bydel. Og for et par uger siden var jeg så heldig at komme lidt om bag byggeriet, da jeg var til rundvisning i maskinhallen. Alle bygninger er i spil til at blive til noget nyt, og det er super spændende at følge med i.



Elsker bryggerhestene, som jeg også ofte møder på vejen. De giver sådan et dejligt afbræk i det normale byliv.


En af de kæmpe store maskiner i maskinhallen, som ikke er i brug længere, men hvilken maskine...


Medarbejdervæggen.


Og flere store maskiner, der ikke længere er i brug.


Hvis du er forbi, så tage endelig en tur omkring på den store Carlsberggrund, hvor der hele tiden sker nye ting, og husk at smutte en tur op i fotografisk center og Dansehallernes 2. sal, som er lækre og rustikke rum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar