tirsdag den 1. juli 2014

Annes gademad - en anmeldelse


De næste par dage kommer der en del madanmeldelser, da jeg i den forgangne måned har spist en del ude, da jeg har arbejet sent og derfor har kombineret mad og arbejde.

Jeg starter ud med Annes gademad, som ligger i fin afstand til min arbejdsplads på Vesterbro. Jeg har tidligere haft gode oplevelser med stedet, hvor man for 65 kr kan få dagens ret, eller i dette tilfælde, dagens tapas.

Det viste sig desværre at være en ganske kedelige affære, hvor jeg hellere ville have været en tur i brugsen og spise deres salat. Pastaen var kedelig og uden en lækker dressing. Patéen var så tør, at jeg opgav halvvejs, og de havde glemt at komme brød i posen, så pestoen var lidt tilovers. Salaten var en smule slatten, og generelt ville det have været rart med bare en smule mere finesse. Jeg var i hvert fald ret skuffet over standarden. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar