onsdag den 2. juli 2014

Haché Gourmet Burger - en anmeldelse


Der er kommet ny burgerjoint til Valby; Haché Gourmet Burger. Den skulle selvfølgelig prøves en dag jeg kom sent hjem fra arbejde og ikke orkede at lave mad.

Restauranten ligger lige ud til Toftegårds Allé, et lidt anonymt sted, men der var heldigvis mange mennesker og de fleste borde var optaget. Der var ikke så hyggeligt, men det kan være det kommer med tiden.

Jeg fik en bacon & cheeseburger med fritter og aioli. Burgeren smagte godt, og især bollen var jeg meget glad for. En lækker og luftig brioche, som dog var en anelse for stor i forhold til bøffen. Fritterne var udemærket og ligeså aiolien.

Vand blev serveret i en lille glas, som jeg gentagne gange måtte bede tjeneren om at fylde op, indtil en anden (måske mere erfaren) satte en karaffel på bordet.

Sammenlignet med vores anden burgerjoint i Valby vinder Halifax dog hos mig med en mere hel oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar