onsdag den 9. juli 2014

Mumbai - en anmeldelse


Jeg elsker indisk, men det er sjældent jeg får det. Måske fordi prinsgemalen ikke er den store tilhænger af indisk. Jeg havde læst en anmeldelse af Mumbai, der ligger på Vigerslevvej i Valby, af Helle Brønnum Carlsen, som havde været meget begejstret for restauranten, så da forældrene var på besøg var det en god anledning til at besøge stedet, da min mor også elsker indisk.

Og heldigvis blev vi ikke skuffet. Både curry, tandoori og naan levede op til forventningerne, så den eneste udfordring vi havde var, at vi  havde bestilt for meget mad. Heldigvis pakker de pænt resterne ind i vakuumpakkede bokse, så der var rester til to dage. Ikke dårligt til de travle dage.

Så jeg kan helt klart anbefale Mumbai til folk, der elsker indisk mad. Jeg kommer der i hvert fald igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar