søndag den 17. august 2014

Wedofood - en anmeldelse


Jeg er efterhånden kørt forbi Wedofood i Kødbyen på Vesterbro en del gange, og har gerne ville smage deres salater, som jeg har hørt godt om, og i sidste uge blev det muligt, da det passede med et frokostmøde der.

Stedet er godt besøgt og det tager en smule tid at lave salaterne, men det kan være ventiden værd. Jeg fik en månedens salat med bønner, spinat, blomkål og culotte, og min medspiser fik en mandesalat med blandt andet edamamebønner og pulled pork. Til 65 kr får man en god og mættende portion, og jeg kunne ikke spise op. Min salat var udemærket men manglede en smule smag, mens min medspiser var meget godt tilfreds med sin.

Hvis man selv vil bestemme hvordan salaten skal se ud kan man selv blande efter vægt. Selvom min første salat ikke var kærlighed ved første mundfuld er jeg klar på at prøve stedet igen, for der er rent og pænt, og salaterne ser spændende ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar