onsdag den 7. januar 2015

Hotel Chocolat


Jeg var blevet inviteret i byen til varm chokolade af en af mine tidligere kollegaer på Hotel Chocolat, og det glædede jeg mig til, da jeg kun var været derinde for at snuse lidt rundt men ikke hverken købt eller prøvet noget derinde.

Vi prøvede deres varme chokolade med henholdvis chili og lakrids, og vi syntes begge, at de gerne måtte have skruet en lille smule mere op for smagene, men chokoladeflødeskum skal man bestemt ikke kimse af!

Vi delte en lille chokoladecirkel med lakrids og hindbær, hvor de for min skyld gerne måtte have skruet en lille smule ned for lakridsen, men ellers var den meget lækker og fyldig, og det var fint at dele sådan en mellem to.

Alt i alt et fint lille stop hvis man er ved at gå kold i udsalgsshoppingen og har brug for en pause.

4 kommentarer:

  1. Det ser ihvertfald lækkert ud på billederne. Hygger mig meget med dine små stedbeskrivelser men bor jo detsværre i den anden ende af landet...

    Rigtigt glædeligt 2015 til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare dejligt at høre Marina. Det forpligter jo til at jeg bliver ved ;-) Godt nytår!

      Slet
  2. Ihh Maria, du kommer så mange spændende steder. Når jeg læser dine beskrivelser, ønsker jeg nogle gange, at jeg boede i København og/eller ikke var afhængig af at skulle hjem til min hund.
    Til gengæld nyder jeg så den friske luft på landet hvor man kan mærke vinden i håret og lugte nabogårdens køer ;o)

    Dejligt chokoladebillede du har fanget :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den der landluft kan være svært at hamle op med, men så langt bor du jo ikke fra staden, så det kan være du kan lokkes en gang imellem ;-)

      Slet