torsdag den 1. januar 2015

Konditori Antoinette


Kort før jul var jeg på Konditori Antoinette sammen med en veninde. Valget faldt netop der, da det dels var en kageaftale, og da jeg dels i forbindelse med at udforske mit nye nabolag var kommet forbi et skilt hen til konditoriet, som gjorde mig nysgerrig.

Stedet er primært besøgt af den ældre generation, men der sniger sig også yngre gæster ind i ny og næ. Indretningen er efter min smag lidt misforstået fransk, og som sagtens kunne klare en opgradering til en lidt mere moderne og hyggelig atmosfære.

Men tilbage til kagerne. Der var mange der så rigtigt gode ude, men vi valgte deres bûche de noël og en af deres prisvindende kager med passion, marengs og karamel. Kagerne var udemærkede men ikke noget specielt, men til prisen var det ok.

Dog ikke et sted jeg ville komme igen til en speciel lejlighed, men hvis jeg var i området er det et fint sted til en pause i shopperiet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar