torsdag den 19. februar 2015

Bæst


Charcuterie, pickles og svineconfit


 Rogn og ost (tror jeg nok), mozzarella


Radiccio med parmesan


Charcuterie, parmesan, balsamico


Lard


Pizza med tomat, mozzarella og basilikum


Pizza med sortkål, mozzarella og blå kornblomst

Spicy artiskok


Jeg kan ikke huske hvad det var, men det smagte godt


Rødbede, nødder og mascarpone


Blodkage


Vildand og polenta


Tiramisu

Som sagt blev jeg inviteret på Bæst på min fødselsdag, og selvom det var en tirsdag tog vi den store menu og hvilken menu. Hele aftenen drømte jeg mig tilbage til gode middage i Toscana, med lækker mad. Jeg har intet at udsætte på menuen bortset fra, at jeg sagtens kunne blive mæt af den lille. Men jeg blev overtalt til den store fordi der var dessert med...

De kloge ville så sige, at man kunne tilkøbe den til den lille, men altså, vi levnede ikke noget af den store og den var god!

Her ville jeg gerne tilbage til en anden gang. Dog synes jeg at den afdeling vi sad i, tættest på køkkenet, var knap så hyggelig som den anden med bænkene, så den ville jeg ønske næste gang jeg kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar