fredag den 20. februar 2015

Café Phister

 Kylling i karry

Spaghetti bolognaise

Café Phister ligger i Vanløse og er en velbesøgt café, men jeg tror ikke det er på grund af maden for jeg var ikke imponeret. Jeg var ude at spise med en af veninderne og valgte caféen, da den ikke lå langt fra hvor hun bor.

Vi var tæt på at vælge den obligatoriske burger men tænkte, at vi ville vælge en af deres specialiteter fra tavlen. Jeg ved ikke om det var et bedre valg, men i hvert fald fik vi to smagsløse retter, som ikke gjorde nogen fortræd rent smagsmæssigt - pånær dem der gerne vil have lidt smag i maden.
Til gengæld var der meget af den, så vi kunne ikke spise op. Måske også fordi det bare ikke rigtigt bød ind til at ville spises.

Deres kager så fine ud, så det kan være det er det jeg skal gå efter hvis jeg kom forbi en anden gang, og veninden mente, at burgeren var bedre, så vælg den sikre hvis du kommer forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar