onsdag den 4. marts 2015

Thai Esan


Det er længe siden jeg har været på Thai Esan og i mellemtiden har den åbenbart skiftet navn, men den eneste ændring vi kunne bemærke var lidt højere priser, men nu er det jo også et stykke tid siden jeg sidst har været der.

Vi bestilte en pad thai med oksekød og en grøn karry med kylling. Den grønne karry var en anelse for stærk til min medspiser, mens jeg var ganske godt tilfreds. Dejlig cremet kokossauce med lidt bid og nok fyld og kød. Pad thaien smagte også dejligt med perfekt kogte nudler og lidt sejt oksekød men ellers ingenting at udsætte for mit vedkommende.

Jeg kan ikke huske hvad de nu hedder, men de ligger det samme sted på Lille Istedgade og smager af det samme. Her kommer jeg gerne igen uanset hvad de hedder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar