tirsdag den 3. marts 2015

Wok - Vesterbro


Jeg har selvfølgelig også været ude at spise et par gange i den forgangne tid. Efter jeg har flyttet arbejdsplads kommer jeg nu ikke så meget længere på Wok på Vesterbro, men lejligheden bød sig forleden, da jeg skulle have et sent møde og ikke havde nået at spise frokost.

Heldigvis har Wok et fint frokosttilbud helt frem til kl 16, som jeg lige nåede.

For bare 79 kroner får man 3 forårsruller og en gang stegte nudler med kylling og grøntsager - nok til to måltider.
Maden er risk og nylavet og smager dejligt af varmere himmelstrøg. Grøntsagerne var stadig sprøde og deres forårsruller er sprøde og lækre.

Kommer du forbi Vesterbro på udkig efter et hurtigt måltid mad kan jeg varmt anbefale Wok, som også er økologisk. Man kan spise der, men det er ikke så hyggeligt, så hvis du har et andet sted så tag det med - især når vi går mod varmere tider.

Jeg kan også sagtens anbefale andre retter fra menuen, hvor jeg aldrig er gået galt i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar