torsdag den 25. juni 2015

Magasasa - Amager


For et stykke tid siden skulle jeg i teatret på Amager, og det passede med at jeg kunne tage noget at spise på vejen fra arbejde. Jeg havde ikke bestemt mig for hvad, men der er jo masser af tilbud på Amagerbrogade, så jeg kørte bare derudad indtil jeg stødte ind i noget jeg syntes så lækkert ud.

Da jeg kørte forbi Magasasa fik jeg associationer til en tidligere dårlig oplevelse på Istedgade med samme ejer, men da der sad en del kinsere derinde, tænkte jeg at give det en ny chance, og det var en god idé.

Det er ikke verdens mest hyggelige restaurant, men den er effektiv og jeg fik min mad ret hurtigt.
Jeg valgte en lynstegt oksekød med grøntsager som var en smule spicy. Skøn og lækker ret med tilpas meget chili til at få en smule sved på panden. Stadigt sprøde grøntsager og god smag.
Jeg spiste kun halvdelen af den store portion, så der var også til frokost den næste dag - til stor misundelse fra mine kollegaer.

Magasasa er et godt bud på autentisk kinesisk mad - men tag den på Amager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar