lørdag den 11. juli 2015

Brunch på Café Apropos

Jaja, sjovt nok at jeg sjældent spiser brunch, og så sker det næsten to dage i træk. Denne gang var jeg inviteret til fødselsdag på Café Apropos, og der var flere forskellige slags brunchtallerkner at vælge imellem.
Jeg valgte damebrunchen, men kun fordi klokken var omkring 10 og dermed en lille time for tidlig til fritter som hører med til herrebrunchen.

Jeg fik en fin friskpresset juice til maden og så var det bare om at gå i gang. Der fulgte brød med i en pose, men da der var nok mad på tallerknen spiste jeg ikke noget af det. Der var ikke nogle store overraskelser på tallerknen og det hele mindede om en hvilken som helst anden brunchtallerken man kan få på en hvilken som helst café. Købepandekager, halvkedelig ost og tør kylling og det sædvanlige frugt.

De havde formået at skille elementerne nogenlunde fra hinanden, men jeg vil til enhver tid foretrække små tallerkner og skåle som på Wulf+Konstali, hvor tingene ikke flyder sammen som her, hvor jeg fik sirup til mine røræg.

Stedet ligger meget centralt på Halmtorvet og er meget hyggeligt og fin service, men kig da forbi Kødbyen hvis det er maden du er kommet for. Ellers er det et fint sted at hænge ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar