torsdag den 9. juli 2015

Burger på Salon 39


Jeg har længe fulgt de gode burgeranmeldelser på Salon 39, og for ikke så længe siden blev det så min tur til at prøve den omtalte burger.

Salon 39 ligger hyggeligt på Frederiksberg kun en blok fra søerne. Der er ikke meget plads, men det er ok for der er en hyggelig stemning. Der er to lokaler, hvor det bagerste er det mest rolige, så hvis man er til lidt mere liv, så spørg efter en bord i det første lokale, evt på balkonen, hvor der er fin udsigt over baren.

Vi bestilte burgeren selvom de andre ting på menuen også lød gode. Det er en udemærket no nonsens burger men jeg savnede en lille smule mere smag. Fritterne er de tynde og de var fine og sprøde til den røgede ketchup som fulgte med. Jeg er ikke helt enig med dem der mener det er byens bedste burger, men den er hæderlig, så hvis du alligevel skal i byen og drikke drinks, så start her med en burger og prøv deres drinkskort af. De kan også finde ud af at lave fine alkoholfrie drinks, hvilket altid er et plus i min bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar