fredag den 3. juli 2015

Leckerbaer


Leckerbaer har været hypet i et stykke tid inden jeg fik taget mig sammen til at kigge forbi, men det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer forbi Østerbro for at købe småkager.

Man kan få et brædt med 8 forskellige småkager, og det passer fint som et delebrædt, selvom gemalen nok vil påstå at man ikke kan dele og man så må et hver. Men når man er afsted med en af hofdamerne kan det godt lade sig gøre at dele. De var alle fine og sprøde og lækre. Og der var op til flere jeg sagtens kunne spise flere af. Der er også andre og større kager i montren som jeg ikke fik smagt på og man kan også tage dem med i en æske og gå ned til søerne og nyde dem der i stedet for det lille ellers fine lokale eller på gaden, som ikke er så hyggelig.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar