mandag den 20. juli 2015

Social foodies - Frederiksberg


Social foodies har længe været omtalt meget positivt mange steder, så her i sommerferien måtte jeg jo prøve dem af på en gåtur. Det er jo altid en god motivation at gå en tur når der er is på halvvejen, så gemalen blev også lokket med.
Jeg fik en dejlig sprød vaffel med en lækker og cremet citronsorbet og en kedelig og smagsløs fransk nougat og flødebolle kugle. Gemalen fik to gode kugler med henholdvis lakrids og pistachie, hvor især lakridsen var en favorit.


Vi tog to flødeboller med hjem til aftenkaffen; en med vanille og en med lakrids. Lækker marcipanbund, dejlig chokolade og luftigt skum, men jeg manglede det sidste der gjorde at jeg godt vil give 22 kr for en flødebolle igen. Fine flødeboller, men jeg synes stadig at Summerbird er de bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar