tirsdag den 14. juli 2015

Tony's - Havnegade


 For en måneds tid siden var jeg på Tony's i Havnegade sammen med en af undersåtterne. Vi pleher at spise før vi går i teatret eller laver enden form for kultur og denne aften var ikke anderledes.
Vi kastede os over deres klassiske menu til 200 kr for 3 retter, som er ren foræringspris hvis man spørger mig.

Vi startede med denne fine vitello tonnato med mørt kalvekød og en fin tuncreme.


 Til hovedret fik vi pasta med kødboller og masser af parmesan. Perfekt kogt pasta mens kødbollerne godt måtte have været en smule luftigere til mig smag, men det smagte rigtigt godt og jeg blev meget mæt. Så mæt at jeg faktisk måtte kaste håndklædet i ringen fær tallerknen var tom.


Vi sluttede af med denne luftige og rustikke tiramisu, som var rigtig fin, dog uden at efterlade det helt store indtryk. Men alt i alt var jeg meget tilfreds med menuen og betjeningen var fin og hyggelig. Til prisen kan man bestemt ikke klage over noget som helst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar