fredag den 10. juli 2015

Wulff+Konstali


For ikke så længe siden fejrede vi fødselsdag på arbejde, og så var der en god anledning til at komme ud at spise. Det blev til brunch på Wulff+Konstali, som jeg besøgte sidst for et år siden. Jeg spiser meget sjældent brunch fordi det er sådan et slags mellemmåltid, som sjældent passer mine spisetider, men det sker en gang imellem.
Jeg synes stedet fungerer fordi man kan vælge mellem mange forskellige ting og de bliver ikke smadret sammen på en tallerken, så alt flyder sammen.

Man kan vælge mellem 5 eller 7 forskellige ting og jeg valgte at gå all in på 7 ting, hvilket betød at jeg måtte kaste håndklædet i ringen og tage croissanten med i en pose til senere. 5 er helt klart nok til at blive godt mæt - især når man også bestiller vafler som gør det fint ud for det søde element.

Vi fik en hyggelig plads  for enden af lokalet, hvor der var lidt mere ro end ved langbordet. Dejligt sted. Dejlig mad. Og så er der mulighed for at gå en god tur ved Amager Strandpark bagefter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar