torsdag den 3. september 2015

Mini bryllupskage workshop

Sidste weekend holdt jeg min første kagepyntningsworkshop, og det var rigtigt sjovt. En af mine bekendte skulle arrangere en polterabend og mente at jeg godt kunne klare en kagepyntningsworkshop a la denne her, så det sagde jeg ja til og begyndte at researche.


Jeg dækkede op med masser af fondant, krymmel, udstikkere, icing og kageruller og så var det bare at vente på at den kommende brud og resten af selskabet kom. Jeg havde bagt drømmekagebunde i bradepander, som jeg havde udstukket i tre størrelser cirkler, som herefter blev lagt sammen med lidt rabarberkompot og vanillecreme og herefter smurt op med IMBC.


Efter en kort introduktion til de forskellige materialer gik gæsterne i gang med at dekorere, og der blev arbejdet hårdt og koncenteret i ca en time før det enedelige resultat blev præsenteret.


Elleve flotte kager forlod værkstedet efter halvanden time med meget tilfredse workshopdeltagere. Det var meget sjovt, og dejligt at blive udfordret lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar