mandag den 20. juni 2016

Aftensmad på Mash



I Kristi Himmelfartsferien havde jeg og gemalen inviteret mine forældre med til Budapest, og for at starte ferien så godt som muligt lagde vi ud med aftensmad på Mash i lufthavnen. Og når der er tartar på menuen er det svært at gå udenom - selvom der også var burger, som de andre valgte. Jeg holdt dog på min tartar og blev bestemt ikke skuffet. Sammen med den grønne salat var jeg meget tilfreds med den høje kødkvalitet, og det var en meget fin portion til en flytur. Som lovet på et skilt udenfor restauranten leverer de hurtigt, og der var ingen stres på i forhold til at nå flyet.

Vi var heldige med at komme på et godt tidspunkt, så vi fik et bord med det samme, mens folk der kom lidt senere end os, stod i op til 10 minutter for at få et bord, så man skal ikke have alt for travlt, hvis det er Mash man satser på at spise hos inden man skal ud at rejse. Ellers er det også muligt at booke bord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar