lørdag den 9. juli 2016

Aftensmad på Café Auto


For mange år siden boede jeg på Griffenfeldsgade på Nørrebro, og når jeg en gang imellem kommer forbi, kommer jeg til at savne området selvom det virkelig har ændret sig. Little Africa er nu fyldt med hippe caféer, ramenbar og alt muligt andet hipstersmart. Men Café Auto er nu meget hyggelig og da jeg skulle mødes med en veninde efter jeg havde været ude at danse tango tæt på, passede det fint at mødes der.

Som den opmærksomme læser nok har bemærket har jeg svært ved at lade en burger gå min næse forbi, så derfor faldt valget naturligt nok på deres burger, som var helt enke men ganske lækker og med fine fritter og lækker dip. Betjeningen var sød og opmærksom, og stedet meget hyggeligt, så bestemt et sted jeg kan anbefale hvis man er på Nørrebro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar