torsdag den 7. juli 2016

Aftensmad på Grillen Burgerbar



En aften før teater mødtes jeg med en gammel kollega for at få lidt i maven, så det ikke var sult vi tænkte på når vi sad i de bløde sæder. Valget faldt på Grillen Burgerbar, som jeg har hørt en del godt om.
Vi fik et fint bord ved vinduet i Amagerafdelingen, og fik hurtigt bestilt vores burger hos den friske unge og hjælpsomme mandlige tjener.

Jeg fik en chocolate fudge brownie milkshake, da jeg blev overtalt til at prøve sådan en. Jeg har bildt mig selv ind, at jeg ikke er så meget til milkshake og burger, og det holder jeg fast i efter at have prøvet. Det blev simpelthen for meget og jeg syntes at milkshaken var alt for sød. Måske som desset og i halv størrelse ville det have været fint for mig.

Tilbage til burgeren, som havde en fin pris, men desværre ikke levede op til forventningerne. Den luftige briochebolle blev meget hurtig fugtig og fungerede mere som en svamp end noget der holder det hele sammen og min fully loadedburger var fin dog uden at imponere på nogen måde. Fritterne var ok men en smule bløde og dippen ret kedelig og mindede om noget fra en stor spand.

Så er du ikke til MacD, men gerne vil have en "billig" burger, så er Grillen et fint alternativ, men ikke noget man skal forvente sig alt for meget af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar