tirsdag den 5. juli 2016

Aftensmad på Mash Penthouse






Det er ikke længe siden jeg først var på Mash, da jeg skulle til Budapest, og da vi skulle sige farvel til en af vores medarbejdere som elsker en god bøf, var valget til afskedsmiddagen ikke svær. Jeg fik booket bord på deres nyeste restaurant, på toppen af Tivoli Hotel og heldigvis blev vores æresgæst ikke skuffet.

Jeg valgte en dansk ribeye, som ifølge tjeneren havde mere smag end de amerikanske udskæringer. Dertil fritter og bernaise, bønner og grøn salat som deletilbehør mellem os alle. Bøffen var perfekt stegt medium rare og fritterne og bernaisen var rigtigt gode. Vi var alle meget glade og tilfredse - selvom vi var nogle der havde det lidt skidt med at en af kollegaerne bad om at få sin bøf stegt welldone. Jeg havde inderst inde håbet at der kom en kok, der nægtede at skamfere deres gode kød, men det skete desværre ikke. Men alle var glade og det var vel det vigtigste.
Til dessert fik jeg fire fine petit four, som var en meget fin og dejlig let afslutning på en dejlig middag med fantastisk udsigt over byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar