tirsdag den 19. juli 2016

Frokost på Gyozabar - Kødbyens Mad og Marked




Kødbyens Mad og Marked har længe været en stor succes, og de gange jeg har været forbi, har jeg ikke formået at købe noget fordi jeg syntes der var for mange mennesker. Men det ser ud til at det har fundet et mere naturligt leje, så man ikke længere går i gåsegang på de smalle gange.
Så der var plads til at kigge på de mange forskellige boder, og ikke mindst kunne man finde et sted at spise når man havde købt sin mad, hvilket var meget dejligt. Denne dag faldt jeg for Gyoza Bar, som serverede gyoza med gedeost og en spinatsalat. Gyozaerne smagte rigtigt godt, men blev til sidst lidt for meget, og jeg var meget glad for, at der var den dejlige friske salat, som kunne løfte de tunge dumplings.

Men alt i alt en dejlig oplevelse på både markedet og med de spændende gyoza. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar