lørdag den 23. juli 2016

Kage på La Glace


Min kollega inviterede til fødselsdagskage en dag, hvor vi havde møde inde i byen, og da Strangas havde lukket valgte vi La Glace, som var dejlig tom på sådan en mandag sen formiddag. Der var et par kinesere og en børnefamilie, men ellers var der ikke andre, så der var masser af plads og boltre sig på, hvilket var ret dejligt. Det gav også lidt mere ro i forhold til at vælge den rigtige kage, som i dagens anmeldning blev en rabarberkage. Den smagte rigtigt fint, men jeg havde forventet mere til den pris og med den hype om kagerne, og jeg vil til enhver tid vælge Strangas fremfor La Glace når jeg skal flotte mig med en lækker kage.

Men det er en institution og en kulisse i sig selv, så det er selvfølgelig et besøg værd at sidde der i de grøn.hvide striber og se på de fantastiske servitricer og livet på konditoriet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar