mandag den 11. juli 2016

Kageskandale og comeback









For en måneds tid siden skulle jeg lave en kage til Marionetteatrets jubilæumsforestilling, som skulle forestille teatret. Det var et rimeligt stort projekt, og jeg havde brugt en del tid på at planlægge og måle ud, men da kagen skulle laves var der hedebølge, og jeg tænkte ikke over, at den moussebaserede kage jeg havde planlagt, ville have det svært i varmen. Så da jeg havde fået kagen lagt sammen og pyntet (med skønhedsfejl), og kommet ind i bilen til aflevering, gik der desværre ikke længe inden kagen brast sammen i bagagerummet. Jeg var frustreret og grædefærdig, men den kunne ikke reddes, så der var ikke andet at gøre end at ringe til teatret og meddele, at jeg desværre ikke havde kage med. Og så måtte jeg smide den ud. FORFÆRDELIGT!!!

Heldigvis havde min niece fødselsdag dagen efter, og hun blev utroligt glad for sin Hello Kitty kage, og så var den weekend reddet. Niecens begejstring er trods alt vigtigere end rigdom og berømmelse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar