torsdag den 21. juli 2016

Morgenmad på The Union Kitchen



For et stykke tid siden mødtes jeg med gamle kollegaer til morgenmad på The Union Kitchen, som ligger lige bag ved Nyhavn på den meget hyggelige lille sidegade Store Strandstræde. Stedet holder sig nogle meget lange åbningstider, og åbner allerede op for morgenmad kl 7.30 på hverdage og lukker omkring midnat, så der er god mulighed for at få alle tre hovedmåltider og det ind imellem her.

Stedet er meget rustikt og hyggeligt og har et fint udbud af fine morgenserveringer. Jeg gik med en eggs benedict, som var pimpet med lidt granatæblekerner, hvilket var meget fint og forfriskende til den tunge ret. Det hele smagte fint, men til en pris på 125 kr havde jeg forventet lidt mere end det jeg fik.

Serveringen var fin og effektiv, og også så opmærksom, at den søde tjener kom løbende efter mig med min cykelhjelm, som jeg havde glemt. Rigtigt dejligt, som sparede mig for en cykeltur tilbage til byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar