fredag den 5. august 2016

Frokost på Chicks by Chicks




For et stykke tid siden mødtes jeg med gamle kollegaer til frokost på den forholdvist nyåbnede Chicks by Chicks, som ligger på Vesterbro Torv og serverer økologisk kylling med tilbehør.

Jeg valgte 1/4 kylling med en skål med kartofler, mens mine medspisende valgte salaten, og så satte vi os udenfor for at nyde solen, mens vi ventede på maden.

Jeg fik et stykke bryst, som var en anelse for tørt til mig, hvilket var en skam, da det jo må være deres speciale - altså at stege kyllingen til perfektion. Hvis jeg kommer forbi en anden gang vil jeg prøve lårstykket, da det har sværere ved at blive tørt.
Kartoflerne var udemærkede uden at gøre det helt store ud af sig. Mine medspisende var tilfredse med salaten, men til prisen syntes jeg, at den var lidt for lille og basisagtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar