torsdag den 11. august 2016

Kaffe og kage på Riccos, Hauser Plads




Vejret var godt, den lørdag mine forældre var på besøg, så efter at have udforsket byen lidt, og jeg havde købt en alt for dyr jakke, som jeg dog var ret glad for at jeg havde købt, da jeg var på Færøerne, var det tid til kaffe. Og da vi var lige ved Kultorvet, benyttede vi lejligheden for at komme lidt væk fra udsalgstrængslen og fandt en bord i solen udenfor Riccos på Hauser Plads.

Der var der dejligt roligt og stadig mange mennesker at kigge på. Kaffen er god, og på bagefronten var der masser af raw-kage i montren. Det blev til en raw-kugle, cheesecake med blåbær, chokoladekage og en cookie. Alle dejlige og god til en lørdag eftermiddag i solen. Vi var glade.

1 kommentar:

  1. Jeg tror, jeg døde lidt, da jeg så den chokoladekage - for filan hvor ser den dejlig ud! *savle*

    SvarSlet