lørdag den 15. oktober 2016

Aftensmad på Lumskebugten






Der var et tidspunkt, hvor jeg brugte earlybird.dk en del, men så glemte jeg det og blev først for nyligt mindet om det igen, da jeg skulle mødes med en veninde. Vi skulle nemlig mødes rimeligt tideligt, og så kom jeg til at tænke på siden, hvor man kan få 1/3 af prisen i rabat på udvalgte restauranter på udvalgte tider.

På dagen kiggede jeg så ind på siden og blev glædeligt overrasket over, at Lumskebugten lokkede med et godt tilbud, som jeg ikke kunne modstå, og bookede straks bord.

Vi fik månedens menu, som primært var baseret på fisk og grønt, og det smagte super lækkert. Betjeningen er uovertruffen, og på denne stille aften var der masser af tid til lidt ekstra snak og grin, hvilket bare gør det hele lidt mere hyggeligt i den i forvejen hyggelige restaurant.
Så jeg kan kun anbefale at slå vejen forbi den hyggelige restaurant - uanset om det er med en earlybird i hånden eller ej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar