søndag den 13. november 2016

Aftensmad på Com Viet - Aarhus





Når jeg arbejder i Aarhus sover jeg som regel på museet, hvilket betyder, at jeg meget sjældent bevæger mig ind til byen om aftenen efter arbejde. Det betyder også kedelig mad som pasta med pesto eller havregrød. Men af og til kommer jeg ind til byen, og en af de aftener jeg gjorde udforskede vi det område min veninde bor i.

Her besøgte vi den lille vietnamesiske restaurant Com Viet, som ikke syner af meget. Det skal man ikke lade sig snyde af, for maden er autentisk og god, og til meget rimelige priser.

Vi fik begge en pho, som er en nudelsuppe, og portionen var så stor, at vi ikke behøvede andet, men da vi bestilte var vi så sultne, at vi også bestilte en gang friske forårsruller med rejer og svinekød. Jeg kan helt klart anbefale deres pho, som var virkelig god og smagfuld, men deres forårsruller blegnede lidt ved siden af - måske fordi vi var usandsynligt mætte.

Her kommer jeg meget gerne igen- især for deres pho, men der er mange andre lækre retter på menukortet, som jeg også gerne vil prøve af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar