fredag den 23. oktober 2015

Frokost på Alabama Social


Efter jeg fik "walkeren" på har jeg kunnet humpe mig lidt omkring i byen, og var som det første ude at spise frokost med et par venner. Valget faldt på Alabama Social, da beliggenheden var god.

Vi var de første der kom kl 12.30 og så begyndte restauranten ellers at fylde op fra omkring 13. Menukortet er begrænset til 6 retter. Jeg sprang på cæsarsalat med hotwings, min bordherre valgte cevichen og de sidste to pulled pork burger.

Salaten smagte godt, og vingerne var sprøde udenpå og møre indeni. Salaten var en smule kedelig og jeg kunne godt have brugt lidt mere krydrede vinger, men det var en fin ret, som ikke gjorde nogen fortræd. Jeg kunne dog godt have brugt en anden "tallerken" at spise fra, da det var lidt svært at stikke ned i gryden, og en tallerken til benene ville heller ikke have skadet.

Pulled pork burgeren var også tilfredsstillende. Den kom med sprøde fritter i en lille bradepande. Cevichen var dog ikke større end en forret, og det kunne tjeneren måske godt have sagt da vi bestilte. Det var i hvert fald svært at blive mæt af. Et af de andre borde fik brød til fisken, men det gjorde vi ikke så bordherren var glad for at vi gik et andet sted hen og fik kaffe og kage, for Alabama Social har så travlt med at gøre klar til aftenens gæster, at der desværre ikke er tid til lidt sødt - kun kaffen.

Alt i alt en udemærket oplevelse uden at jeg var helt oppe at ringe. Så synes jeg at både Hanzo og Gran Torino gør det noget bedre, men jeg bliver nok nødt til at give deres aftenkort en chance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar